Η καινούργια καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό με κεντρικό σύνθημα “Greece summer is a state of mind” παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα από το Υπουργείο Τουρισμού της χώρας. Με σκοπό να τονώσει τον τουρισμό αυτήν την δύσκολη περίοδο, το πρώτο σποτ της καμπάνιας είναι λιτό και σεμνό. Έχει ωστόσο προκαλέσει και πολλές αντιδράσεις με τους επικριτές του να αναρωτιούνται για την αποτελεσματικότητά του, τον τρόπο επιλογής των συνεργατών που το υλοποίησαν καθώς και στην έλλειψη πρωτοτυπίας του κεντρικού σλόγκαν. Τελικά πρόκειται για ταινία με αρκετό buzz στα ελληνικά media, ας ελπίσουμε να λειτουργήσει θετικά και στην προσέλκυση τουριστών.