Skip to content
  • Menu Item @en
  • Menu Item @en
qed
  • qed
    • The name of the company
    • Theoretical framework
    • Research approach
    • Infrastructure and coverage
    • Financial Data – Balance Sheets
    • Memorabilia
    • Photo gallery
  • Products & Services
    • Pre search: Info builders
    • Research services
    • Post search: Info actors
    • People of Greece
    • OMNiBUS
      • How to participate
      • Ticket Value
    • q2
    • Qualitative Research
  • Publications & Comments
    • Reflections of Change: People of Greece
    • What’s on in Greece: Weekly snapshots
    • Our people comment: Points of view
  • The people
    • qed staff
    • Career Opportunities
  • Clients
    • Local
    • International
    • Advertising Agencies
  • Contact
    • Privacy policy
  • EN
    • GR

What concerns us the most?

April 18, 2016May 4, 2016 qedReflections of Change: People of Greece

2016-04-18-infographic-bulletins-greece-2-0-english

Tagged Greece 2.0

Post navigation

Week 7-14/4/2016 in pictures
Greeks and immigration tolerance…

qed social and market research

qed social and market research
qed social and market research
New infographic's out!!!
Καθολική η αποδοχή των self-tests από τους πολίτες τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας τους. Μένει να δούμε τις αντιδράσεις εφόσον αυτά μπουν στην καθημερινότητα όλων μας.
Μείνετε συντονισμένοι! #walk_the_thought
Για περισσότερα infographics και ενημερώσεις σχετικά με τη δουλειά μας, επισκεφτείτε το official webpage της qed.
qed social and market research
   View on Facebook
qed social and market research
qed social and market research
Η απόσταση από τα κέντρα εξουσίας και η αίσθηση μιας περισσότερο "διακοσμητικής" παρά ουσιαστικής δημοκρατίας είναι σημεία των καιρών μας. Το θέμα παραμένει. Πώς η πολιτεία και οι θεσμοί ενδυναμώνουν τους πολίτες και ενισχύουν τη συμμετοχή τους; #Walk_the_thought
qed social and market research
3    View on Facebook
qed social and market research
qed social and market research
New infographic is out!
Σχέση πολιτών και ΜΜΕ: πώς μπορεί να γίνει καλύτερη;
Αμεροληψία, ανεξαρτησία, περισσότερη ψυχραιμία και επικοινωνία με την κοινωνία επιθυμεί η πλειοψηφία των πολιτών, ώστε να ανακτήσει την εμπιστοσύνη της στα Μ.Μ.Ε. Με 6 στους 10 πολίτες έως 64 ετών να αμφισβητούν την αξιοπιστία της πληροφόρησης που λαμβάνουν μέσω αυτών, η επιλογή των συγκεκριμένων συστατικών φαίνεται να είναι μονόδρομος.
#walk_the_thought
1    View on Facebook
qed social and market research
qed social and market research
Ευχαριστούμε πολύ το star.gr για το βήμα και τη συνεργασία. Η έρευνα είναι διαθέσιμη και στο official webpage μας. Εκεί θα βρείτε κι άλλα infographics από παλαιότερες έρευνες. Μείνετε συντονισμένοι μαζί μας, καθώς έρχονται κι άλλα, περιμένουμε την γνώμη σας. #walk_the_thought
#qed #infographics #socialresearch #marketresearch
qed social and market research
Έρευνα της QED στο star.gr: Ποιος φταίει για την αύξηση των κρουσμάτων | Star.gr
Για την έρευνα της QED που απαντά ποιος πιστεύουν οι πολίτες ότι φταίει για τα αυξημένα κρούσματα του Μαρτίου, μίλησε στο star.gr η Κατερίνα Νικοπούλου
star.gr
18    View on Facebook
qed social and market research
qed social and market research updated their profile picture.
In a fast-changing world, in qed we adapt and dedicate ourselves to achieve the best for our clients. We invite you to walk with us. We invite you to #walk_the_thought...
qed social and market research
   View on Facebook
qed social and market research
qed social and market research updated their cover photo.
We collect data, we resolve dilemmas, we guide...
#Walk_The_Thought
qed social and market research
   View on Facebook

Follow me on Twitter

Tweets by @qedmarket

Search

logoAbacus

logoSedea

logoEsomar
Proudly powered by WordPress | Theme: Amadeus by Themeisle.